Karta TeleRabat tanie rozmowy telefoniczne
strona główna info@telerabat.pl
cennik połączeń
jak korzystać z kart
konkursy, promocje
najczęstrze pytania
kontakt
kup kartę Telerabat

Czy karty TeleRabat można używać z dowolnego telefonu?
TAK. Można dzwonić z automatu telefonicznego, aparatu stacjonarnego oraz z telefonu komórkowego. Warunkiem poprawnego korzystania z kart TeleRabat jest posiadanie wybierania tonowego w aparacie telefonicznym.

Dlaczego połączenia za pośrednictwem kart TeleRabat są dużo tańsze od tradycyjnych połączeń międzynarodowych?
Wykorzystujemy najnowocześniejszą technologię przekazu mowy za pośrednictwem sieci telekomunikacyjnych - to rozwiązanie jest dużo nowocześniejsze i tańsze niż tradycyjna telefonia.

Kiedy można skorzystać z bezpłatnego numeru dostępowego 800?
Numer ten jest dostępny dla każdego, bez jakichkolwiek ograniczeń. W przypadku połączeń międzynarodowych, do cen podanych w cenniku należy doliczyć 0,40 zł/min (z VAT). Całość kosztów pobierana jest wówczas z karty TeleRabat.

Np.
Połączenie do Czech (telefony stacjonarne) przez lokalny lub uniwersalny numer dostępowy to 0,35 zł/min (z VAT) + opłata za numer dostępowy. Przy korzystaniu z bezpłatnego numeru dostępowego, koszt takiego połączenia to 0,35 + 0,40 = 0,75 zł/min (z VAT) - całość pobierana jest z karty TeleRabat.

Bezpłatny numer dostępowy nie bierze udziału w promocji "10+60".

Czy z karty TeleRabat można korzystać dzwoniąc do Polski z innego kraju?
Niestety NIE. Karta umożliwia połączenia międzynarodowe z Polski za granicę, ponieważ aktywna jest tylko na terenie naszego kraju.

Co to jest numer dostępowy?
Numer dostępowy to inaczej numer telefonu umożliwiający połączenie z systemem TeleRabat.

Jak sprawdzić czy aparat telefoniczny posiada wybieranie tonowe?
Wybieranie tonowe jest niezbędne aby poprawnie korzystać z karty TeleRabat. Charakteryzuje się ono specyficznym dźwiękiem w postaci "tonów" przy naciskaniu jakichkolwiek cyfr na klawiaturze telefonu. Jeżeli aparat telefoniczny nie wybiera tonowo, to po wprowadzeniu kodu PIN pojawi się komunikat "wprowadziłeś nieprawidłowy pin". W tym przypadku należy skontaktować się z infolinią 801 801 901 (całkowity koszt połączenia jak za 1 impuls, bez względu na czas rozmowy).

Czy można połączyć się z budką telefoniczną w innym kraju?
TAK. W większości przypadków można połączyć się z zagraniczną budką telefoniczną, o ile operator zagraniczny nie zastrzegł sobie odbierania połączeń przychodzących. Opłata za takie połączenie będzie taryfikowana jak za połączenie z telefonem stacjonarnym.

Jakie są nominały kart?
Karty dostępne są w nominałach 10, 20 i 50 złotych. Dodatkowo dostępne są nominały 5 i 15 złotych przy zakupie karty przez terminal w postaci kuponu elektronicznego.

Gdzie mogę uzyskać szczegółowe informacje na temat karty TeleRabat?
Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta jest dostępne w godzinach od 8 do 16 w dni powszednie pod numerem 801 801 901 (całkowity koszt połączenia jak za 1 impuls, bez względu na czas rozmowy).

Dlaczego karta posiada 3 różne numery dostępowe?
Dla różnych potrzeb naszych klientów stworzyliśmy różne numery dostępowe. Dzięki temu, każdy może skorzystać z wybranej przez siebie opcji, która umożliwi mu najdogodniejszą realizację połączenia telefonicznego.

Lokalne numery dostępowe zostały stworzone dla klientów poszczególnych stref numeracyjnych. Koszt połączenia z numerem dostępowym jest wówczas taryfikowany jako połączenie lokalne, dzięki czemu koszty są ograniczone do minimum (np. TP S.A. 0,12 zł/min z VAT). Dodatkowo klienci mogą korzystać z promocji "10+60".

Bezpłatny numer dostępowy 800 700 888, gdzie całkowity koszt połączenia jest pobrany wyłącznie z karty, również dostępny jest dla wszystkich naszych klientów, lecz jest on wyższy o 0,40 pln /min od cen obowiązujących przez pozostałe numery dostępowe (nie dotyczy połączeń międzymiastowych i lokalnych). Numer ten uniemożliwia skorzystania z promocji "10+60".

Czy karta posiada termin ważności?
TAK. Karta jest wielokrotnego użycia i jest aktywna od momentu aktywacji karty (wprowadzenia numeru PIN po raz pierwszy) przez 6 miesięcy.

W jaki sposób można sprawdzić aktualny stan konta karty?
Po wybraniu numeru dostępowego, a następnie po wprowadzeniu kodu PIN, który znajduje się na odwrocie karty TeleRabat pojawia się komunikat, który informuje o obecnym stanie konta karty. Dzięki temu można łatwo, szybko i wygodnie kontrolować środki finansowe, znajdujące się na karcie.

Jakie jest naliczanie (taktowanie)?
Przy korzystaniu z naszej karty obowiązuje naliczanie sekundowe, za wyjątkiem połączeń międzymiastowych i lokalnych realizowanych przez bezpłatny numer dostępowy.

Przyspiesz korzystanie z karty TeleRabat poprzez wybranie numeru dostępowego wraz z PINem za pomocą jednego klawisza swojego aparatu telefonicznego.

W jaki sposób wprowadzić taki zapis do aparatu ?

Krok 1: wprowadź numer dostępowy usługi TeleRabat, np. 327299000

Krok 2: dodaj znak pauzy

Krok 3: wpisz numer PIN z karty TeleRabat, np. 111222333444

Krok 4: dodaj na końcu znak #

Krok 5: zapisz sekwencję w kontaktach aparatu

Numer skróconego wyboru powinien mieć formę: 327299000p111222333444#.

Po wybraniu zapisu z książki kontaktów aparatu, usłyszysz informację lektora dotyczącą ilości posiadanych środków na karcie TeleRabat.

W jaki sposób wprowadzić znak pauzy miedzy numerem dostępowym a pinem ?

Alcatel: Naciśnij i przytrzymaj klawisz zero (0) aby pojawił się symbol klawisza pauzy (p)
HTC: Otwórz klawiaturę i wpisz klawisz pauzy (P)
IPhone: Otwórz klawiaturę z symbolami +*# po czym wybierz pauzę aby pojawił się symbol ','
LG: Naciśnij gwiazdkę (*) trzy razy aby pojawił się symbol klawisza pauzy (p)
Motorola: Naciśnij i przytrzymaj gwiazdkę (*) aby pojawił się symbol klawisza pauzy (p)
Nokia: Naciśnij gwiazdkę (*) trzy razy aby pojawił się symbol klawisza pauzy (p)
Panasonic: Naciśnij i przytrzymaj klawisz zero (0) aby pojawił się symbol plusa (+)
Philips: Naciśnij i przytrzymaj gwiazdkę (#) aby pojawił się symbol klawisza pauzy (p)
Sagem: Naciśnij i przytrzymaj klawisz zero (0) aby pojawił się znak ','
Samsung: Naciśnij i przytrzymaj gwiazdkę (*) aby pojawił się symbol klawisza pauzy (p)
Siemens: Naciśnij i przytrzymaj klawisz zero (0) aby pojawił się symbol plusa (+)
Sony Ericsson: Naciśnij i przytrzymaj gwiazdkę (*) aby pojawił się symbol klawisza pauzy (p)


 

Polityka cookies    © 2002-2015 VoxNet Sp. z o.o. sp. k.

 karta  karty telefoniczne  telegrosik  tanie rozmowy  miedzynarodowe  międzynarodowe  polaczenia  rozmowy
Ważne! Nasza strona internetowa stosuje pliki cookies, tzw. ciasteczka. Kliknij "Zgadzam się", aby niniejsza informacja nie pojawiała się lub kliknij " Polityka cookies", aby dowiedzieć się więcej.
Polityka cookies Zgadzam się